Zlomisková dolina

Předpověď počasí pro daný den nebyla úplně nejlepší, pršet mělo začít daleko dříve než ve dnech předchozích. Zvolili jsme tedy relativně menší cíl, a to Rumanov štít (2428m), u nějž byl předpoklad, že jej dáme za dopoledne a k obědu už budeme na chatě. Takže jsme ráno vykročili kolem cedule zákazu vstupu do nádherné Zlomiskové doliny a stoupali zvolna vzhůru za hukotu potoka a občasného krákání Ořešníků kropenatých. Člověk však míní a Tatry mění, pršet a bouřit začalo už v půl desáté. Schovali jsme se částečně pod skalní útvar a déšť přečkali, bylo ovšem jasné, že jít na štít je konina. Využili jsme tedy aspoň chvilkového zlepšení po bouřce a došli až do závěru doliny k Ľadovému plesu ve výšce 1925m. Tam větší část z nás samozřejmě neodolala a svlažila svá těla v jeho vodách - bylo to velmi osvěživé :) Sestup dolinou probíhal za mírného deštíku, který v kombinaci s probleskujícím sluncem čaroval krásné světlo i barvy; občas někde nahoře do skalních hřebenů prásknul hrom, byli jsme rádi, že tam nejsme. Došli jsme na chatu a oddávali se relaxaci, někteří víc jedli a někteří víc bumbali, bylo to krásné klidné odpoledne. A s drobnými přestávkami a různou intenzitou se déšť i bouřka mlátily v okolních štítech až do večera...